برای یک بار

جایی برای آرامش

خدمات لیزر فایبر

شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

لیزر فیبر چگونه کار می کند؟

لیزر فایزر نوعی دستگاه الکترونیکی و مکانیکی می باشد که برای حکاکی و یا برش مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیردو مزیت لیزر فایبر دقت بالای این دستگاه می باشد و عیب آن ناسازگار بودن با برخی مواد می باشد. دستگاه لیزر فایبر برای استفاده تبلیغاتی و درج لوگو و یا اطلاعات شما روی اقلام و محصولاتتان انتخاب کارایی می باشد. لنز دستگاه لیزر فایبر بر اساس سه المان کار میکند که در زیر با اختصار توضیح می دهیم:

هارد باکس 3 تکه ای

دستگاه لیزر فایبر

مانیتور و تنظیم ارتفاع لیزر فایبر

مانیتور و تنظیم ارتفاع لیزر فایبر

تنظیم ارتفاع لیزر فایبر

تنظیم ارتفاع لیزر فایبر

سورت لیزر فایبر

سورت لیزر فایبر

1- سرعت اجام کار (speed)

المان سرعت در لیزر فایبر تعیین کننده زمان اجرای پروسس کار میباشد که از 100 میلی ثانیه تا 10000 میلی ثانیه می تواند تغییر کند. سرعت انجام کار به نسبت به سایز و جنس مواد می تواند مختلف باشد. به صور کلی در زمان ها کمتری عمل حکاکی کمترانجام می شود و برای حکاکی ها عمین از زمان بالاتری استفاده می شود.

2- قدرت (power)

قدرت یا پاور در لیزر فایبرمیزان توان مصرفی در ارائه نور لیزری را مشخص می کند. به این معنا که هرچه قدر قدرت بالاتری در تنظیمات استفاده شود لیزر فایبر با حرارت بیشتری روی کار حکاکی مینماید. توان یا قدرت لیزر از 10 تا 100 میتواند متقیر باشد که به نسبت سایز و جنش کار باید تنظیم شود.

3- فرکانس (Frequency)

برای توضیح فرکانس بهتر است یک دو فندگ را در نظر بگیرید. یکی فندک عادی و دیگری فندک اتمی. در حالتی که فرکانس روی صفر تنظیم شده باشد. فندک مثلا یک فندک عادی عمل میکند ماند شعله شمع ولی هرپه فرکانس بالا رود شعله فندک شبیه تیز و پر قدرت میشود و شبیه فندک اتمی عمل می نماید. فرکانس از 10 تا 300 HZ قابل تنظیم می باشد.

 

لیزر روی فلزات (پلاک فلزی، خودکار، ساعت و...)

لیزر روی فلات از مهمترین کارهای لیزر فایبر می باشد . لیزر فایبر تقریبا روی تمام فلزات کارایی خوبی دارد. مانند: آهن، مس ، آلمینیوم ، طلا و... محصولات فلزی که معمولا برای لیزر فایبر مورد کار قرار میگیرید موارد زیر می باشد:

  1. حکاکی لیزری روی خودکار فلزی

  2. تولید هارد باکس بصورت اتوماتیک

لیزر روی پلاستیک

لیزر فایر روی جنس پلاستیک میتواند به در نظر گرفتن شرایطی بسیار خوب عمل کند. جنس پلاستیک ضخیم(بیشتر از یک میلیمتر) و مات (شفاف نباشد) معمولا بهترین نتیجه از کولر گازی را می دهد. بهترین محصولات پلاستیکی برای انجام لیزر فایبر شمامل موارد زیر می باشد:

  1. لیزر روی خودکار پلاستیکی

  2. لیزر روی فلش و پاور بانک

  3. لیزر روی جاسوییچی

لیزر رو جلد سررسید چرم مصنوعی و گالینگور

خدمات لیزر روی جلد سررسید و یا پلاک فلزی از مهمترین قسمتها در تولید سررسید می باشد. جلد چرم مصنوعی با توجه به نوع چرم معمولا لیزر و حکاکی روی آن بخوبی صورت می پذیرد. با این حال بطور کلی سررسید های جلد گالینگوری نتیجه بهتری را ارائه می دهد. پشنهاد ما برای تولید کنندگان سررسید چرم مصنوعی که خواهان لیزر روی جل می باشند این است که قبل از تولید روی جنس مورد نظر خود تست های لازم را از قبل انجام بدهند و بعد اقدام به خرید عمده تمایند

حکاکی لیزری روی پلاک سررسید

حکاکی لیزری روی پلاک سررسید

لیزر روی جلد سررسید گالینگوری

لیزر روی جلد سررسید گالینگوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی